Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

niedziela, 30 grudnia 2012

00. Początek

   W końcu zdecydowałam się na założenie bloga na , którym bedę opisywać moje postępy w odchudzaniu, ćwiczenia , jadłospis oraz bedę opisywać kosmetyki których używam , czasami dodawać będe zdjęcia, które motywują mnie do ćwiczeń .
 
   Od zawsze byłam gruba , miałam sporą nadwage aż w końcu doszłam do otyłości klinicznej , próbowałam róźnych diet , jeździłam do poradni chorób otyłości , byłam na turnusach odchudzających jednak za każdym razem waga wracała , aż w listopadzie 2012r. moja waga pokazała 135,4 kg !! Byłam tym faktem załamana, postanowiłam, że to czas na zmiany ! Nastąpił przełom w moim myśleniu , zaczełam odżywiać się zdrowo , nie była to dieta tylko poprostu zdrowe , racjonalne żywienie . Odstawiłam wszystkie soki i oranżady typu cola ! Zamieniłam je na wode gazowaną ( nie cierpie wody niegazowanej ) , do mojego zdrowego żywienia wprowadziłam owoce ,warzywa a ograniczyłam ziemniaki , makarony , śmietany , tłuszcze i pieczywo które teraz jem sporadycznie , a co najważniejsze - wykluczyłam słodycze .  Na dole podam swoje wagę początkową i obecną :


08.11.2012  waga : 135,4kg
30.12.2012  waga : 119 kg

Meta :  11.09.2013  (dlaczego? ) jest to dla mnie ogromna motywacja , gdyż wtedy zobacze mojego długo niewidzianego chłopaka , którego chce zaskoczyć moim nowym wyglądem oraz pragne pokazać się znajomym których również długo nie widziałam , a poza tym chce to zrobić dla siebie i swojego zdrowia .

Dziewczyna ze zdjęcia jest dla mnie naprawde ogromną motywacją ! Skoro ona mogła to ja też :)

  Zapytacie pewnie o ćwiczenia jakie staram się zrobić ?
na sam początek robie lekkie cwiczenia rozgrzewające , a później włączam muzyke i zasiadam na rowerek stacjonarny na którym zaczełam jeździć od 40 do 60 minut , czasami tańczę zumbe no i obowiązkowo robie brzuszki .

  To na dzisiaj koniec , a może wy też się odchudzacie ?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz